Oriflame katalógus az én üzletem

Oriflame katalógus az én üzletem

Oriflame katalógus online

Az Oriflame katalógus online és offline a Te üzleted is lehet. Évek óta én már olyan kozmetikumokat használok, melyekkel nem csak spórolni tudok, hanem pénzt is hoznak. Hogyan?

Saját tapasztalatom, hogyan csatlakoztam?

Saját tapasztalataimat szeretném elmesélni, én hogyan fedeztem fel ezt a lehetőséget. Annak idején, amikor ezzel a dologgal találkoztam, hogy kipróbáljam a kozmetikumokat, egy katalógus keltette fel a figyelmemet. Egy munkatársnőm hagyta a  szekrényben. Maga a katalógus nagyon tetszetős volt, így elkerülhetetlen volt számomra, hogy ne tekintsek bele. Megtudakoltam hogy került a katalógus a szekrénybe, kiderült egy munkatársnőm azért hagyta ott, mert számára már felesleges volt. Gondolta, hátha van még valaki akit érdekelhet. Amikor leültem vele beszélgetni nem ömlesztette rám a katalógus teljes termékpalettáját, hanem kivett  táskájából egy olyan terméket, amit minden nap használt. Ez egy szájbalzsam volt, a most is kapható Tender Care univerzális balzsam eredeti változata.  Azt mondta, hogy ez neki nagyon jól bevált, ezzel azonnal meggyőzött.  Továbbá elmondta,  ha van kedvem nézzem meg, hogy mi minden van még a katalógusban ami nagyon jó akcióban van és ha valami megtetszik próbáljam ki én is.

Hiteles tapasztalat egy hiteles embertől

Semmi más lehetőség nem volt a kezében, mint hogy megmutassa azt amit ő is használt. És ezzel letudta a “mini termékbemutatót”. Nem rakott elém egy halom terméket, nem mutogatott unboxing videókat (azt sem tudtuk még mi az). Ezzel ellentétben mégis emberi módon felkeltette az érdeklődést. Sőt még nem is hívott termékbemutatóra, ezzel engem 100%-ig elijesztett volna.  Ugyanis biztos lettem volna abban, hogy ha elmegyek egy ilyenre, akkor már megint olyat kell majd megvennem, ami nem érdekel. A saját személye hiteles volt számomra. Hihető volt, hogy ő azt a terméket valóban nap mint nap használja, amiről beszél, nem most csomagolta ki egy dobozból. Nem kellett győzködnie,megnyerő volt a tapasztalata.

Oriflame tagság regisztráció egyszerűen – vásárlás tagsággal

Ezek után én eldöntöttem, hogy Oriflame tagságot regisztrálok, azaz szeretnék tagsággal vásárolni, mi bajom lehet.  Kipróbálom az összes többi terméket, mert ami a lehetőség mögött még  volt, a kedvezményes vásárlás felett,  hogy akár ingyen is hozzájuthatok a termékekhez. Veszíteni valóm nincs, de sok mindent nyerhetek (és ezért még nyereményjátékon sem kell részt vennem). Nincs semmilyen kötelezettség, teljesítmény kényszer.  A tagság díja már akkor is 999ft-ba került, mint ahogyan most is. A katalógus termékeit jelenleg min. 20%-kal olcsóbban kapom meg, és persze rengeteg más előnye van még a tagságnak, plusz kedvezmények ajándékok, na és persze maga az a lehetőség, hogy a spóroláson kívül még plusz pénzre is szert tehetünk.

Hogyan nyerhettem a lehetőségen?

Nagyon egyszerű, ugyanúgy, ahogyan a munkatársnőm megtette, otthagyta a szekrényben a katalógust, felkeltette az érdeklődést. Ugyanúgy én is a szűk mikrokörnyezetemben nem hanyagoltam el a katalógus elöl hagyását. Sőt még egy ürügy is volt, hogy találkozzak a régen nem látott barátaimmal és egy kávé mellett elbeszélgethessünk egyéb dolgokról is. Így tehát a klubtagsággal rendelkezve megtehettem azt, hogy ha a katalógusból rajtam kívül még bárki rendel, azoknak a rendeléseknek az  árréséből , amit mások rendeltek tőlem, már – már ingyen meg van a saját felhasználásom. Ez volt az első ok, ami miatt a klubtagságot vállaltam, akkoriban más engem nem is érdekelt. Aztán először  offline, később online is elkezdtem kiaknázni a katalógusban rejlő lehetőséget, jobban odafigyeltem, nem csak spontán ajánlgattam.

Üzlet katalógusból a kapcsolat hiányos online világban

Ma már általánosságban egy online világban élünk, aki még őrzi a régi értékeket, nem hagyja ki az offline találkozókat sem. Az online katalógus szűkítheti az emberi kapcsolatok valódi értelmét, nekem az offline találkozás is jobban tetszett. Az online világ folyamatosan próbál elárasztani minket. Az “ezt vedd meg, azt vedd meg most azonnal” vagy “blackfriday mindennap” , ne hagyd ki a “glamour napokat” feeling, azt az érzést kelti bennem, és néhány tudatosan élő emberben, hogy már megint le akarnak  nyomni valamit a torkunkon…Egyes vállalkozók minden trükköt bevetnek, még ezen lehetőségen belül is, hogy elvegyék a kedvét a jó szándékú érdeklődőnek. Csak nálam van ilyen-olyan ajándék, vagy “lépjél be” (én csak utcán barna valamibe szoktam) nálam ingyen van a tagság. Valahogy ettől már rossz a szájíz, ilyenkor jut eszünkbe “olcsó húsnak híg a leve”, minél inkább tukmálnak, hozzánk akarnak vágni valamit, annál inkább csökken annak valódi értéke.

Vissza a gyökerekhez, katalógus baráttól barátnak

A régi gyökerek értékeihez visszatérve eszembe jut a Kis Hercegből egy idézet, mely akkoriban is arról szólt, hogy “katalógus baráttól barátnak”. Ellentétben a mai regisztrálj itt, meg ott internetes kódot, vagy nyiss valami fiókot (dehát nem vagyok IKEA)- effajta érthetetlen megfogalmazások halmazával. “Az emberek nem érnek rá, hogy bármit is megismerjenek. Csupa kész holmit vásárolnak a kereskedőknél. De mivel barátkereskedők nem léteznek, az embereknek nincsenek is barátaik.”  – Antoine de Saint-Exupery Alapvető tanács, figyeljünk oda. Hol és miért regisztrálunk, adjuk meg adatainkat, kivel kerülünk kapcsolatba. Nézzük meg mi és ki van a háttérben, ismerjük meg a lehetőséget, mielőbb bármit tennénk. (De csak ha nem szeretnénk digitalizálódni és fontosak számunkra az emberi kapcsolatok)

Katalógus tőlem Neked

Nálam a katalógus megismerése most is a barátról barátra szellemében történik. Bár jó ideje online is dolgozom, mindig fontos volt online is személyesen tudjak segíteni mind a termékek feltérképezésében és az üzleti lehetőségben.

  • Azért, hogy tagságot regisztrálj nem adok Neked olyan ajándékot, ami csak nálam van, az ajándék maga a katalógus.
  • És nincs ingyen sem az egyszeri regisztrácó, mert azt a központi rendszer automatikusan eleve ráteszi az első rendeléskor a számládra (egyszeri díj 999ft).

Mit kaphatsz még a katalóguson kívül?

Őszintén elmondom Neked, hogy mit tudsz kivenni a lehetőségből. Sokkal többet, mint saját részre vásárlás, a tagsághoz kapcsolódó ajándék programokon kívül : pl Törzsvásárlói program, még egyéni ösztönző ajándékokat.

Itt a weboldalamon keresztül ugyan én is csak az online katalógust tudom átadni Neked, de lehetőséged van velem találkozni (ha budapesti vagy) és megkaphatod tőlem személyesen, akár egy személyes tanácsadás keretében is. Amelyik Neked jobban tetszik azt választod. Ha mégis online maradsz, kapcsolatban tudunk lenni a közösségi oldalakon és különböző platformokon keresztül.

Az Oriflame szellemisége nem egy bevásárlóközpont feeling, ahol nem mindig találod az eladót, hogy tanácsot kapj a problémádra, kérdésedre. Hozzám bármikor fordulhatsz segítségért, várlak szeretettel!



 

Lapozd fel itt az online katalógust!

Megosztom másokkal is:
Oriflame My Destiny Eau de Parfüm

Oriflame My Destiny Eau de Parfüm

My Destiny illat egyedi parfüm, egyedi üvegben

Az Oriflame My Destiny  Parfüm (Termékkód: 32535 Kiszerelés: 50ml Minta kódja: 32536) valóban, az egyedi illatok egyike, mely első “szaglásra” nekem elviselhetetlennek tűnt. Igaz, első találkozásom csak egy illatosított papír volt, amit félre is dobtam. Később, a parfüm üvege csábított el, szerettem volna a kezemben tartani, mert olyan kiszerelést alkottak az illatnak, melyből nincs két egyforma. Ez felkeltette a kíváncsiságot bennem, arra gondolva, hogy mégis érdekes lehet az illat, ha más nem akkor lesz egy szép csecsebecsém. Egy szépen mutató gyönyörű kupakkal ellátott, zöldes, turmalinnal futtatott parfümüveg formájában.

Fontos, hogy minimum mindig egy parfüm mintát próbáljunk ki, csak akkor tudunk dönteni a parfümökről abban a tekintetben, hogy valóban nekünk való-e. Ezt bizonyította számomra a My Destiny illat.

My Destiny, ami elvarázsolt

És megtörtént a csoda, nem csak az üveg tetszetős, hanem az illatban is kellemesen csalódtam, sokkal jobb amit vártam. A tények újra igazolták számomra, hogy a My Destiny Eau de Parfüm  is egy hangulattól függő illat, nem mindegy mikor fújunk magunkra belőle. Más-más hangulatban másként érezhetjük, ez elmondható más parfümöknél is.. És mint tudjuk, sokat számít az is, éppen hogyan étkezünk, túl sok fűszert eszünk-e, mert ez mindig meghatározó lehet, hogy milyen lesz a test kipárolgása, ami keveredik a parfüm illatával. Ezt összevetve, a legtöbb használatkor nekem bevált, kellemesen érezhetem magam, mikor ezt az illatot fújom magamra. Feldobja a hangulatomat az illat!

Nyári illathangulat karakter, ..you are my destiny..

Nekem inkább nyárias parfüm, nyári vibráló hangulatot idéz,. Olyan ..you are my destiny feeling… Ez talán még köszönhető az illat karakterének is, mely pacsulis, zöld, gyümölcsös (talán a zöld üveg is erre a zöldes karakter tulajdonságra utal). A nyári illatérzés sem véletlen talán. A  lótuszvirág, a fanyar grépfrút és áfonya mind a nyári évszak virága és gyümölcse, elsőre ezt érezhetjük az illatban. A szívjegyben pedig a nőies bazsarózsa, a ragyogó narancsvirág és a bársonyos sárgabarack csempészi be a nyár meghatározó elemeit. A kifinomult pacsuli, az érzéki vanília és a vonzó heliotrope a végén megkoronázza ezt az érzést. Tehát ez az egyveleg, nekem egyértelműen egy meleg, nyári életérzést sugall. Véletlenül sem tolakodó, inkább friss kellemes, lengedező illattal.

Egyedi illatmegjelenés

Egyedi az üvege is, valóban nincs két egyforma turmalinnal fecskendezett üveg. A jellemzésnél az energia, magabiztosság stimmel a parfüm használatakor, jellegét tekintve eau de parfum, tartósnak is bizonyult.  A parfümöt Sophie Labbé – a minőségi illatvilág egyik elismert “orra” – alkotta, aki már több ismert márkánál is bizonyított, mint pl.  Givenchy, a Bulgari és Yves Saint Laurent.

Díjnyertes parfüm

A parfüm érdekessége még, hogy Lifestyle Femme díjat nyert a 2016-os orosz FiFi Awards-on,  egy olyan díjat, ami az illatipar Oscar-díjának számít.


FONTOS!

A My Destiny parfüm folyamatosan szerepel az Oriflame katalógus kínálatában, időnként akcióban, vagy teljes áron, az árakat tekintve általában 8499ft, mikor nincs rá akció, de több alkalommal is akár 50-70% kedvezménnyel lehet rendelni, és még az akciós árból is plusz  min. 20% kedvezmény is jár, ha saját tagsággal rendelkezünk.

Lapozd fel az aktuális Oriflame katalógust, és rendelj saját tagsággal olcsóbban!

Megosztom másokkal is:
Giordani Gold Incontro Eau de Parfüm

Giordani Gold Incontro Eau de Parfüm

Giordani Gold Incontro Eau de Parfüm a romantikus hölgyek kelléke

A Giordani Gold Incontro ( Termékkód: 26458 Kiszerelés: 50ml )  egy  romantikus, nagyon nőies illat, virágos-fűszeres karakterrel, eau de parfüm illatkoncentrációban.

A parfüm megalkotója

Sonia Constant, a Giordani Incontro parfüm “orra” akkor nyerte az ihletet, a parfüm elkészítéséhez, amikor  a Transzszibériai expresszel tett utazást , a híres selyemút vonalán és a kiránduláson  egzotikus fűszerekkel és növényekkel találkozott.

A parfüm illatjegyei

A fejjegyben keleti fűszerek vörösbors és az ábelmósusz keveredik, a szívjegyben egy romantikus virágcsokor illan elő, mely bársonyos rózsából, érzéki ylang ylangból és a légies jázminból alkot egyveleget. A megerősítő alapjegyben: az ámbra, benzoin és tonkabab érezhető.

A parfüm kiszerelése

Az illat doboza és az üveg pink-arany színe is kifinomult és elegáns tartalomról árulkodik.

Saját tapasztalat, vélemény

A parfüm megjelenése óta nagy kedvencem, már mielőtt megjelent volna nagy várakozással indított. Kiváncsi voltam, vajon milyen lehet ebben az elegáns csomagolásban készült illat.  A GG Incontro parfüm nevében is benne van “incontro” szó, ez olaszul “találkozás”-t jelent, nem véletlen tehát, hogy akit felkelti a külsőre a kíváncsiság, alig várja, hogy találkozhasson a parfümmel.   2013-ban jelent meg először, megjelenésekor egy teljes kollekcióval találkozhattunk. A parfümnek volt egy férfi párja is, volt testápoló ugyanebben az illatban és egy smink kollekció is tartozott a termék kollekcióhoz (mely egy fekete szempilladúsító spirált , rúzst és mozaikszerű rózsás árnyalatú arcpirosító púdert is tartalmazott). Limitáltan jelent meg a teljes kollekció. A parfümök egy ideig kaphatóak voltak, aztán eltűntek.

A GG Incontro női illat visszatérése

Nagy örömömre 2017. év elején került vissza a Giordani Gold Incontro női illata a katalógusba, azóta újra kapható. A kollekció többi darabjával azóta sem találkozhattunk. A parfüm az újbóli visszatérése óta nem mindig látható a katalógusban.  Időnként jelenik csak meg, de megjelenéskor már nagyon sokszor le volt akciózva, aki szerette és szereti ezt az illatot,  nem árt, ha bevásárol belőle, nem lehet tudni, hogy meddig lesz kapható.

 


Lapozd fel az aktuális Oriflame katalógust, és a parfüm katalógus árainak akcióin felül,  rendeld meg  tagsággal 20%-kal  olcsóbban!

Megosztom másokkal is:
Oriflame Lucia Eau de Toilette

Oriflame Lucia Eau de Toilette

Oriflame Lucia Parfüm,  meghitt emlékek eau de toilett-je

Az Oriflame Lucia parfüm egy  Eau de Toilette ( Termékkód: 23223 Kiszerelés: 50ml Minta kódja: 9491) melynek szívjegyében az ártatlanság és a nyugalom szimbóluma, a fehér orgona dominál. Nőies, kifinomult illat nyugalmat, harmóniát sugall, az ámbra és a narancsvirág együttes aromája boldogságot áraszt, a citrom, ibolya, jázmin és alapjegyben az indiai szantálfa aroma vannak még jelen az illatban.

Személyes kedvenc, már a régi megjelenése óta, egy időre eltűnt a katalógusból, amit nagyon hiányoltam én is, de nem régiben újra visszatért edt formában, az illat és kiszerelés nem változott. Egy igazán vibráló, virágos-gyümölcsös illat, mindig jókedvre derít. Igazi aromaterápiaként hat, én levegő frissítésre is használom, vagy párologtatásra, így folyamatosan jó kedélyt kelt a környezetemben. Mivel nem tudni, hogy jelenleg még mennyi ideig lesz a katalógusban, érdemes betankolni belőle, főleg mikor nagyon jó akcióban van!

A kiszerelés egy elegáns csillagformájú üvegcse. A parfüm a 2000-es évek elején jelent meg először a katalógusban, akkor még ha jól emlékszem eau de parfum koncentrációban egy ideig, később áttértek edt-re, és  a jelenleg kapható koncentráció is eau de toilette, de egész nap érezhető, intenzív, vibráló illat. Az üveg kupakja alatt akkor még egy piros szalag is volt Lucia felirattal.

Az illatot a Svéd országban hagyománnyá vált  Szent Lucia, a fényhozó tiszteletére rendezett fesztivál ihlette. A fesztivált is a “fény ünnepe”-ként tartják számon, így a fény elhozatalát, a ragyogást, egy új élet kezdetét ünneplik. Mindez megnyilvánul a Lucia parfümben, egy ragyogó, reménytkeltő, depressziót elűző illat. A Lucia ünnep egy karácsony előtti készülődésre hangolódó rendezvénysorozat, a meghittségre, reménységre hangolódás jellemzi, és mindez a parfümben is érezhetően megjelenik.

 


Lapozd fel az aktuális Oriflame katalógust,

ahol regisztrálhatsz még 20% kedvezményért is,

és a parfüm megrendelhető még olcsóbban!

Megosztom másokkal is:
Amber Elixir Crystal Eau de Parfüm

Amber Elixir Crystal Eau de Parfüm

Amber Elixir Crystal Eau de Parfum – tengeries csillogás…

Az Amber Elixir Crystal Eau de Parfüm ( Termékkód: 33044, Kiszerelés: 50ml, Minta kódja: 33045) a 2017/7-es katalógus óta kapható az Oriflame illat kínálatban. Exkluzív illat, egy egy exkluzív kiszerelésű üvegben, már maga a csomagolás is a tengeries hangulatra inspirál. Megjelenése óta népszerűségnek örvend a különleges illatkedvelők körében.

Saját tapasztalat, vélemény

Elsőre mikor teszteltem, egy lágy, nem feltűnő illatot éreztem. De pár perc elteltével a végére az alapjegyben, meglepetésszerűen kialakult egy visszafogott keletiesebb, kissé púderes jellegű illat. Bár kategóriájában egy keleties-virágos illat, én a virágos illatot nem érzékeltem. Az intenzitás is  egyéntől eltérő lehet, személyre szabottan kinek mennyire  lesz intenzív az illat. Néhány parfümre jellemző nálam, hogy nem érzem magamon, erről az illatról is ez mondható el. De  általánosságban ez sosem jelenti azt, hogy mások nem érzékelik. Emiatt  érdemes tehát figyelni,  hogy ne fújjunk többet a megszokottnál, mert eau de parfüm révén, az illat jelen van egész nap.

Kényeztető, üde, titokzatos parfümnek jellemzik, én csak a titokzatosságot észleltem, nálam üdének nem mondható, a kényeztető jelző az egyénileg eltérő lehet, inkább kicsit érzéki a keleties jellegéből fakadóan. A parfüm tartósságát nézve eau de parfum, a luxus parfümök kategóriájába sorolható.

Az illat megalkotója és illatjegyei

Az illatot, az illatkreátor-mester, Christiane Plos alkotta, tőle származó népszerű Oriflame parfümök még a My Naked Truth és a So Fever for Him EdT-ket.  A mestert az  Amber Elixir Crystal Edp megalkotásában a Balti-tengerben található borostyánkő megjelenése és színe ihlette, a parfüm fejjegyében a Balti-tengeri borostyánkő, a szívjegyben a fekete kömény, népies nevén a kerti katicavirág (nigella), alapjegyben a barna cukor aromája érezhető. Nekem a barna cukor volt erőteljes. Érdekes észrevétel, de én ezt éreztem púderesen keletiesnek.


Nézd meg az általam készített videót, melyben a parfüm hangulatát próbáltam érzékeltetni.

Ha szeretnél más videókat látni tőlem iratkozz fel a Youtube csatornámra: https://bit.ly/orflamebeautyvideo

 

 


 

Lapozd fel az Oriflame aktuális katalógust, és rendelj mindent 20%-kal olcsóbban!

Megosztom másokkal is:
error: Tartalom védett!!